Fă-i viața mai ușoară lui Facturescu

Alege factura electronică.

FACTURA ELECTRONICĂ ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

Activează factura electronică de la Digi și ai acces la detaliile facturii pe e-mail sau în contul tău Digi, imediat ce factura a fost emisă.

AVANTAJE:

  • primești factura pe email imediat ce a fost emisa
  • poți verifica oricând cât ai de plată

DE UNDE ACTIVEZI FACTURA ELECTRONICĂ?

  • din contul tău Digi
  • prin apel la unul din numerele de aici aici și soliciți primirea facturii pe email
  • din cel mai apropiat Magazin Digi

DE CE SĂ ALEGI FACTURA ELECTRONICĂ?

Alege să primești factura Digi pe email și îi iei din greutatea de pe umeri lui Facturescu, colegul nostru care lunar pregătește mii de facturi și plicuri.

Odată ce ai activat factura electronică, lună de lună primești factura Digi doar pe email, iar Facturescu va fi mai zâmbitor.


Tu alegi unde și cum vrei să plătești factura pentru serviciile Digi


CARD

Chiar dacă nu ai cont Dig poți achita factura online. Plătește aici.

Descarcă aplicația My Digi și ai acces la serviciile tale pe orice device:

Caută aici cel mai apropiat magazin Digi.

Ai nevoie doar de codul de client. Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.

  • Banca Transilvania (BT)
  • Banca Comerciala Romana (BCR)
  • Self Bank al ING Bank
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Unicredit Tiriac Bank
  • Piraeus Bank
  • Bancpost
  • CEC Bank

CASH - PRIN REȚELELE PARTENERE

Plătește facturile și serviciile la cel mai apropiat terminal Rompay!

Ai la dispoziție o rețea de bancomate multifuncționale care îți permit:

  • efectuarea de plăți într-un mod simplu, rapid și comod;
  • economisirea timpului (posibilitatea de a achita facturile și a plăti în același loc fără a mai stă la cozi în mai multe locații);
  • accesibilitate (amplasarea terminalelor în zonele cele mai frecventate); rapiditate (efectuarea unei tranzacții durează 1-2 minute);
  • operabilitate 24/ 24 h, siguranță și confort.

ZebraPay oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin intermediul celor 1500 terminale de plăți de tip self-service. Cu Zebrapay, plătești electronic, simplu și rapid!

Acum poți plăți factură Digi și prin terminalele self-service QIWI România, cea mai extinsă rețea de plată self-service din România. Le găsești în marile centre comerciale, în supermarketuri, în hipermarketuri și în micile magazine din cartierul tău.

Mult mai aproape, mult mai la îndemână! Ar putea fi chiar magazinul de unde îți faci zilnic cumpărăturile! Poți să plătești când cumperi orice ai nevoie din magazin.

Poți plăți rapid și sigur factură Digi și prin terminalele PayPoint, în peste 7300 magazine de pe teritoriul țării. Vezi aici magazinele cu terminale Paypoint

Poți plăți prin oricare dintre următoarele metode:

  • Scanare Cod de Bare de pe factură
  • Menționare Cod de Client

Faci plată fie în bază facturii curente, fie venind cu o factură mai veche și precizând vânzătorului sumă aferentă facturii pe care vrei să o achiți.

Este atât de simplu!

  • cauți la ține în zonă magazinul care are terminal Payzone
  • mergi acolo cu factura Digi, plătești în numerar
  • vânzătorul scanează codul de bare de pe factură și îți da o chitanță reprezentând dovada plătii

CASH

Caută aici cel mai apropiat magazin Digi.

Ai nevoie doar de codul de client. Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.

  • Banca Transilvania (BT)
  • Banca Comerciala Romana (BCR)
  • Self Bank al ING Bank
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Unicredit Tiriac Bank
  • Piraeus Bank
  • Bancpost
  • CEC Bank

TRANSFER BANCAR

Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.

  • Banca Transilvania (BT)
  • Banca Comerciala Carpatica
  • Credit Coop
  • UniCredit Tiriac Bank
  • Piraeus Bank
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Alpha Bank
  • Bancpost
  • Volksbank
  • CEC Bank

Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.

  • în contul deschis la ING Bank: RO51INGB0001000000018827
  • în contul deschis la BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
  • în contul deschis la UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

Pentru toate plățile efectuate prin virament bancar te rugăm să menționezi: cod client, numărul facturii, numele și prenumele clientului înscris pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor.

Precizand minim cod client comision 0% pentru abonatii DIGI.

  • ING Bank
  • Banca Transilvania(BT)
  • Banca Comerciala Romana (BCR)
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Raiffesen Bank
  • UniCredit Tiriac Bank
  • Alpha Bank
  • Bancpost
  • CEC Bank
  • Piraeus Bank

Dacă ai un cont bancar deschis la ING Bank, Banca Transilvania(BT), BCR, BRD-Groupe Societe Generale, Raiffesen Bank si UniCredit Tiriac Bank și închei o convenție de plată prin Direct Debit, plata facturii se va face automat din contul respectiv la dată scadenta a facturii. Te rugăm să te asiguri că ai suma necesară în cont.

*IMPORTANT: Pentru plăți realizate prin alte mijloace decât casieriile RCS & RDS, plata cu cardul pe site-ul companiei sau plata cu cardul în contul de client, vă rugăm să luați în considerare o perioadă cuprinsă între 3 și 10 zile calendaristice necesară transferului interbancar al banilor (transfer operat de banca la care v-ați deschis contul, către RCS & RDS). În cazul în care ați întârziat plata facturii și sunteți în situație de deconectare a serviciilor, RCS & RDS operează deconectarea în lipsa confirmării plății dvs. (dacă transferul bancar al banilor nu a fost finalizat). Puteți evita deconectarea, transmițând o confirmare de plată, respectiv copia OP-ului de plată, la collection@rcs-rds.ro. Pentru plata cu OP-ul prin internet banking sau la ghișeele băncilor, este foarte important să menționați corect codul de client și numărul facturii de plată. Aceste date sunt extrem de importante pentru procesarea corectă a plăților. ATENȚIE! În cazul restanțelor la plată, efectuați plata facturilor numai în ordinea emiterii acestora. Astfel plata va fi confirmată și veți evita deconectarea serviciilor.